Enrere 25/06/2018

Suport a les activitats de Pallapupas a Sant Pau

La Fundació Privada ha renovat l’acord de col·laboració amb l’Associació Pallapupas, una organització sense ànim del lucre que, amb tècniques escèniques del clown, promou la humanització de la salut en estreta col·laboració amb el personal sanitari. El nou acord, que forma part del Pla d’Acció Social, permetrà ampliar el programa d’activitats que Pallapupas realitza a l’àrea de pediatria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Els destinataris de les intervencions de Pallapupas són els infants. A Sant Pau, aquestes actuacions giren al voltant de l’entrada de nens i nenes a quiròfan, l’acompanyament durant el procés d’assistència especialitzada i el retrobament dels infants amb els familiars.