Enrere 10/10/2016

Suport a l’atenció en Cures Pal·liatives Pediàtriques

Coincidint amb la celebració del Dia Mundial de les Cures Pal·liatives, el 10 d’octubre, la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, amb el suport de la Fundació Privada, organitza al Recinte Modernista de Sant Pau una jornada sobre Cures Pal·liatives Pediàtriques.

En aquesta jornada s’hi han programat diferents ponències que recullen tot un seguit de reflexions sobre les necessitats de recolzament dels infants que pateixen malalties que amenacen i/o limiten la seva vida, i sobre l’atenció a les seves famílies.

Enrere 10/10/2016

Suport a l’atenció en Cures Pal·liatives Pediàtriques