Enrere 20/06/2017

Suport a la formació de joves sols en situació de risc social

El passat 15 de juny, es va celebrar l’acte de lliurament del diploma d’Assistents Personals de persones amb diversitat funcional a joves del Casal dels Infants.

La formació d’aquests joves sols en situació de risc social, impulsada per l’Hospital de Sant Pau, el Casal dels Infants i la federació d’associacions de persones amb diversitat funcional (ECOM), ha estat possible gràcies a la participació activa i voluntària del Servei de Medicina Física i Rehabilitació de l’Hospital de Sant Pau. Els alumnes provenen del Servei de Transició a l’Autonomia del Casal, que dóna accés a formació i habitatge a nois i noies de 18 a 23 anys sense xarxa social ni familiar. Persones amb diversitat funcional participen en aquest projecte formatiu, rebent una atenció de qualitat i servint de model de superació per als joves.

L’acte, que va tenir lloc al Pavelló de l’Administració, va comptar amb la presència de, entre d’altres, Francesc Iglesias, Secretari General de Famílies del Departament de  Treball, Afers Socials i Famílies; Josep M. Forcada, patró de la Molt Il·lustre Administració i de la Fundació de Gestió Sanitària; Rosa Balaguer, directora general del Casal dels Infants; Enric Canet, director de Relacions Ciutadanes del Casal dels Infants; Marta Obdúlia, gerent de la Fundació ECOM; i Helena Bascuñana, directora del Servei de Medicina Física i Rehabilitació de l’Hospital.

Aquest procés formatiu és fruit d’un conveni signat a finals de 2013, a través del qual la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau dóna suport a l’Hospital de Sant Pau i al Casal dels Infants per dur a terme aquest projecte.