Enrere 20/12/2017

Suport al personal investigador de l'Institut de Recerca de Sant Pau

La Fundació Privada, en col·laboració amb la Fundació de Gestió Sanitària i l'Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, impulsa una nova convocatòria d’ajuts adreçats a diferents col·lectius del seu personal investigador.

L’objectiu de la convocatòria, dotada amb un pressupost de 150.000 euros, és afavorir la captació i retenció del talent investigador i promoure la recerca que té incidència directa en l’atenció sanitària dels pacients.

La primera línia d’ajuts està adreçada als grups de recerca associats i emergents de la Fundació de Gestió Sanitària, i està dotada amb un pressupost 76.500 euros. Els 73.500 euros restants es destinaran a promoure l’activitat investigadora del personal que compta amb un ajut Miguel Servet.

Els fons per a la concessió d’aquestes beques formen part del Pla d’acció social i recerca 2017 de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.