Enrere 20/07/2015

Signatura del contracte d'execució del nou edifici de recerca

La Fundació Privada ha signat el contracte d’execució de les obres del nou edifici destinat a recerca.

L’acte de signatura va tenir lloc el passat 17 de juliol. Hi van assistir el director gerent de la Fundació Privada, Jordi Bachs, i Joaquín García, representant de Ferrovial Agroman, empresa que realitzarà els treballs. També hi va ser present el director de l’Institut de Recerca de l’Hospital, Jaume Kulisevsky.

El nou edifici de recerca tindrà cinc plantes i una superfície construïda de 9.681 metres quadrats. S’ubicarà al carrer de Sant Quintí, entre el bloc E de l’Hospital i l’antiga Casa de Convalescència, i agruparà les dependències dedicades a recerca que fins ara estaven distribuïdes per diverses localitzacions del recinte de Sant Pau. Això permetrà la contínua relació dels investigadors de l’Institut de Recerca amb els professionals assistencials de l’Hospital.

Amb una inversió prevista de més de 15 milions d’euros, el nou centre de recerca compta amb finançament en forma de crèdit provinent del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, per import de 6,5 milions d'euros, amb càrrec de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

El projecte formarà part del Programa Operatiu de Fons FEDER-UE, que permetrà una recuperació del 50% de la inversió, per la qual cosa l’aportació final de la Fundació Privada al projecte, i a obres ja executades d'enderrocs previs, serà de prop de 9,1 milions d'euros.

L’equip d’arquitectes Buxadé, Margarit, Ferrando, SLP & PICH AGUILERA SLP és l’encarregat de desenvolupar el projecte.

Enrere 20/07/2015

Signatura del contracte d'execució del nou edifici de recerca