Enrere 04/12/2017

Sant Pau celebra el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El Recinte Modernista de Sant Pau se suma al Dia Internacional de les Persones amb diversitat funcional, que se celebra el 3 de desembre, acollint visites guiades organitzades pel Consorci de Turisme de Barcelona, conjuntament amb les entitats que treballen amb aquests col·lectius. Al llarg del divendres 1 de desembre, més de cent persones en diferents grups han visitat el conjunt modernista, un exemple de conjunt patrimonial accessible, tant per a persones amb mobilitat reduïda com per a aquelles que tenen alguna discapacitat auditiva o visual.

D’aquesta manera, la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, a través d’aquesta acció al Recinte Modernista, se suma a la campanya #SumemCapacitats #SumemDiversitats que posa l’accent en els beneficis d’una societat plural i en la riquesa d’una ciutadania amb capacitats diverses.