Enrere 25/02/2019

Referents en responsabilitat social corporativa

La Fundació Privada ha estat inclosa al directori RSCat com a bona pràctica pel que fa a l’aplicació de la responsabilitat social corporativa en la seva activitat. Aquest projecte, que geolocalitza sobre un mapa les institucions referents en RSC a Catalunya, ha estat desenvolupat per la Comissió de Responsabilitat Social, un ens del Consell de Relacions Laborals de Catalunya que promou la incorporació de la RSC a empreses, organitzacions i administracions catalanes.

La Fundació ha destacat per la inversió realitzada en el Programa d’acció social i recerca, així com pels diferents projectes que es porten a terme per donar suport a l’assistència i la docència. A més, es fa especial menció del Codi de Bon Govern de la institució, segons el qual el respecte per l’ètica i les lleis ha d’inspirar l’activitat de totes les persones que formen part de la Fundació.

L’anàlisi de bones practiques té com a objectiu fer valer i donar a conèixer les iniciatives realitzades a les organitzacions. L’objectiu és facilitar la transferència de coneixement entre entitats i empreses per seguir avançant en la implantació de la RSC.

Catalunya és un territori compromès amb l’impuls de la responsabilitat social com a aposta per aconseguir una major competitivitat de les empreses i les relacions laborals.

Enrere 25/02/2019

Referents en responsabilitat social corporativa