Enrere 15/11/2018

Nova línia de suport a les dones en risc de vulnerabilitat

La Fundació Privada ha cedit dos habitatges per crear una llar destinada a l’acollida de dones que es troben en risc d’exclusió. El projecte és fruit d’un conveni de col·laboració subscrit amb la Fundació Maria Raventós, una entitat que des de fa més de seixanta anys treballa per a la protecció de dones joves en situació de vulnerabilitat i que persegueix la seva inserció social i laboral.

Els dos habitatges, que han estat rehabilitats per complet, estan ubicats al passatge Jaume Roig, al barri de la Maternitat i Sant Ramon de Barcelona. L’immoble es destinarà específicament a acollir i acompanyar dones gestants o amb fills a càrrec que es trobin en risc d’exclusió social, a fi de promoure la seva autonomia, millorar la seva situació i construir el seu itinerari personal i la seva maternitat.

El projecte forma part del Pla d’acció social i recerca amb què la Fundació dóna compliment als seus fins fundacionals.

Enrere 15/11/2018

Nova línia de suport a les dones en risc de vulnerabilitat