Enrere 01/06/2018

Nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

Sant Pau serà un espai permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Sant Quintí i Cartagena quedaran units per un vial de vianants que travessarà el recinte de l’Hospital. Això farà que els veïns i veïnes no es vegin obligats a encerclar els límits de Sant Pau per desplaçar-se d’un extrem a l’altre del Guinardó.

L’actuació forma part del Pla Director del Recinte de Sant Pau i s’executarà per fases. Les primeres obres començaran a principis del 2019 i corresponen a l’obertura del tram oest del vial, a la cruïlla del carrer Cartagena amb Llorens i Barba, just per sobre de la Fundació Puigvert.

Aquesta actuació, impulsada per la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, permetrà que els vehicles de serveis de la Fundació Puigvert no hagin de travessar tot el recinte i afavorirà l’ordenació del trànsit rodat de la zona, disminuint el volum de vehicles i facilitant l’accés als vianants.

D’altra banda, gràcies a una subvenció de l’Ajuntament de Barcelona finançada amb l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, també s’iniciaran les obres d’obertura del nou vial peatonal per la banda del carrer de Sant Quintí.

Enrere 01/06/2018

Nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí