Enrere 01/06/2018

Nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

Sant Pau serà un espai permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Sant Quintí i Cartagena quedaran units per un vial de vianants que travessarà el recinte de l’Hospital. Això farà que els veïns i veïnes no es vegin obligats a encerclar els límits de Sant Pau per desplaçar-se d’un extrem a l’altre del Guinardó.

L’actuació forma part del Pla Director del Recinte de Sant Pau i s’executarà per fases. Les primeres obres començaran a principis del 2019 i corresponen a l’obertura del tram oest del vial, a la cruïlla del carrer Cartagena amb Llorens i Barba, just per sobre de la Fundació Puigvert.

Aquesta actuació, impulsada per la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, permetrà que els vehicles de serveis de la Fundació Puigvert no hagin de travessar tot el recinte i afavorirà l’ordenació del trànsit rodat de la zona, disminuint el volum de vehicles i facilitant l’accés als vianants.

D’altra banda, gràcies a una subvenció de l’Ajuntament de Barcelona finançada amb l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, també s’iniciaran les obres d’obertura del nou vial peatonal per la banda del carrer de Sant Quintí.