Enrere 04/09/2017

Masterclass de Zumba a favor de l’Alzheimer

El passat diumenge 3 de setembre, coincidint amb una jornada d’entrada gratuïta al Recinte Modernista, l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau hi va organitzar una Masterclass de Zumba D-Move. La recaptació de les inscripcions i de les diferents aportacions recollides al llarg de la jornada es destinarà a la investigació d’Alzheimer que porta a terme la Unitat de Memòria de l’Hospital. Aquesta iniciativa va comptar amb el suport de la Fundació Privada i la Fundació DiR.

La Unitat de Memòria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau està formada per un equip de neuròlegs, neuropsicòlegs, biòlegs, enginyers, tècnics de laboratori i infermeres. Aquesta estructura multidisciplinària permet atendre els pacients d'una manera integral i realitzar investigació biomèdica d'excel·lència mitjançant els grups de recerca associats. En els últims anys la Unitat de Memòria s'ha posicionat com un equip líder a nivell nacional i internacional en el tractament i la investigació d'Alzheimer i altres malalties neurodegeneratives.