Enrere 14/11/2019

L’Hospital estrena jardins terapèutics

L’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau s’envolta de verd. La Fundació ha impulsat i finançat aquest projecte, convertint l’espai exterior comprès entre els blocs D i E en una zona enjardinada d’accés controlat per a pacients i personal de l’Hospital. L’objectiu és ajudar a la recuperació i benestar dels pacients durant el seu ingrés i contribuir a la millora de l’entorn de Sant Pau.

El nou jardí terapèutic consta de dues àrees diferenciades: una zona d’estada enjardinada per descansar, passejar i realitzar algunes activitats de rehabilitació, i un segon espai dedicat a horts. S’hi poden trobar espècies d’arbres com garrofers, tarongers i arboços, així com diversos arbustos i flors, com farigola, espígol i calèndula.

La Direcció Infermera ha treballat per garantir l’aprofitament assistencial del jardí. En aquesta primera fase de desenvolupament del projecte, es realitzaran teràpies exteriors i hortícoles supervisades per l’Hospital de Dia de Conductes Addictives i la Unitat de Teràpia Ocupacional del Servei de Medicina Física i Rehabilitació.

L’obertura del nou jardí terapèutic s’afegeix a altres iniciatives que pretenen millorar la relació arquitectònica de l’Hospital amb l’entorn i els pacients, com les cobertes vegetals de l’Institut de Recerca i de l’Hospital

Enrere 14/11/2019

L’Hospital estrena jardins terapèutics