Enrere 29/05/2015

L’Arxiu Històric incorpora el fons gràfic i diverses medalles de la família Ruy

Jaume Ruy, fill del primer president de l’Associació de Donants Voluntaris de Sang de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Generoso Ruy, ha donat a l’Arxiu Històric un seguit de documentació i medalles que testimonien l’activitat de l’entitat al llarg de la seva trajectòria.

El fons conté, entre altres documents i objectes, retalls de premsa de l’època, fotografies d’actes públics, medalles, diplomes i insígnies, principalment.

Generoso Ruy Perez va ser president de l’Associació de Donants Voluntaris de Sang de l’Hospital des de 1963 fins a 1968.

A l’acte de formalització de la donació, que es va fer mitjançant la signatura del corresponent conveni, hi van assistir Jaume Ruy i la seva senyora; Joaquim Jornet, director de l’Arxiu Històric; i Pilar Salmerón, arxivera.

La Fundació Privada vol expressar el seu agraïment a la família Ruy per aquesta donació, que augmenta el fons documental de la institució.

Enrere 29/05/2015

L’Arxiu Històric incorpora el fons gràfic i diverses medalles de la família Ruy