Enrere 08/07/2015

La rehabilitació del Recinte Modernista, Premi Restaura de la Generalitat

La Fundació Privada ha estat guardonada amb el Premi Restaura de la Generalitat de Catalunya.

Concedit en el marc dels Premis Nacionals d'Artesania, aquest reconeixement posa en valor la qualitat del procés de restauració realitzat al Recinte Modernista de Sant Pau. Els criteris d'intervenció emprats durant la rehabilitació i el gran nombre d'artesans que hi han participat han estat els elements més valorats.

Els Premis Nacionals d'Artesania, dels quals enguany se n'ha celebrat la primera edició, reconeixen l'excel·lència d'artesans, entitats i empreses que han destacat en la seva obra i trajectòria i han aportat elements d'innovació i prestigi en el sector.

L'acte de lliurament va tenir lloc el passat 6 de juny. Hi van assistir el president de la Generalitat, Artur Mas, i el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig. Durant la cerimònia la Generalitat va atorgar cinc guardons: el Premi Nacional d'Artesania, amb dues mencions especials, el Premi a la Millor Marca Artesana, el Premi a la Innovació, el Premi Prestigia i el Premi Restaura.

Enrere 08/07/2015

La rehabilitació del Recinte Modernista, Premi Restaura de la Generalitat