Enrere 27/09/2016

La prevenció del càncer de còlon, al Recinte Modernista

El 2 d’octubre, com tots els primers diumenges de mes, se celebrarà una nova jornada d’accés gratuït al Recinte Modernista. En aquesta ocasió, la Fundació Privada ha convidat al Programa de prevenció del càncer de còlon i recte de Barcelona, al qual participa activament l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, per ubicar al conjunt modernista diferents punts informatius en què professionals del Programa explicaran com prevenir aquesta malaltia.

El Programa de prevenció del càncer de còlon és una iniciativa promoguda pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. L’any 2010, la ciutat de Barcelona va ser pionera en la seva posada en marxa, començant per les àrees integrals de salut Barcelona Esquerra i Barcelona Litoral Mar. El 2015 es va produir l’extensió del Programa a la resta de la ciutat. En total, es preveu que a finals del 2017 uns 400.000 homes i dones de 50 a 69 anys hi hauran participat almenys un cop.

Enrere 27/09/2016

La prevenció del càncer de còlon, al Recinte Modernista