Enrere 24/04/2018

Jornada participativa “Entre mares”

La Fundació Privada ha donat suport a la primera jornada participativa “Entre Mares”, que va tenir lloc al Recinte Modernista de Sant Pau el passat dissabte 21 d’abril. Més de 600 persones van participar en els diferents col·loquis, xerrades i activitats que es van programar amb l’objectiu d’informar, orientar i reunir a totes les dones que són o volen ser mares.

En aquesta jornada, organitzada per l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i el seu Institut de Recerca, es va posar en comú tot allò que envolta la maternitat: des de la gestació, el part, el postpart, la lactància, i tots aquells aspectes assistencials i emocionals sobre aquesta etapa de la vida.

La iniciativa va sorgir del Servei de Ginecologia i Obstetrícia de l’Hospital, i va comptar amb el suport de la Fundació Puigvert i amb la col·laboració de la Unitat de Neonatologia del Servei de Pediatria.