Enrere 09/11/2016

Jordi Bachs ingressa a la Reial Acadèmia Europea de Doctors

Jordi Bachs, director gerent de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, ha ingressat a la Reial Acadèmia Europea de Doctors (RAED). Bachs és doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials, i també professor de l’Àrea d’Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat de Barcelona.

La sessió oficial de recepció com a acadèmic va tenir lloc el passat 8 de novembre a Barcelona. Durant l’acte, Jordi Bachs va pronunciar el discurs d’ingrés ‘Incertesa i neurociències: pilars en l’adopció de decisions’. Li va respondre, en nom de la RAED, l’acadèmic de número Jaume Gil Aluja.

Enrere 09/11/2016

Jordi Bachs ingressa a la Reial Acadèmia Europea de Doctors