Enrere 23/11/2016

IV Marxeta en suport als infants i joves amb cardiopatia congènita

El Recinte Modernista ha acollit un any més la IV Marxeta en suport als infants i joves amb cardiopatia congènita.

En aquesta edició de la cursa, organitzada per la Fundació Cors Units i l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, també hi han col·laborat el Consorci d’Educació de Barcelona, l’AACIC (Associació de Cardiopaties Congènites), la Federació Catalana d’Atletisme, el CAR (Centre d’Alt Rendiment), l'estudi de disseny Emacreativa, l'escola de música Musicwood i el CTAC (Centre de Teràpies Assistides amb Cans).

L’objectiu d’aquesta iniciativa, que va tenir lloc el passat dissabte 19 de novembre, és donar a conèixer la realitat dels infants que neixen amb una cardiopatia congènita i incidir en la importància de l’activitat física. Marxadors olímpics, esportistes d’alt rendiment i joves atletes marxadors han fet la cursa juntament amb tots els infants i joves.

Enrere 23/11/2016

IV Marxeta en suport als infants i joves amb cardiopatia congènita