Enrere 13/10/2016

Inauguració del Campus Sant Pau

L’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha inaugurat les noves instal·lacions del Campus Sant Pau, al Pavelló de l’Antiga Farmàcia i part del soterrani del Pavelló del Convent. Ambdos edificis acullen els nous espais docents de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’Escola d’Infermeria (EUI - Sant Pau).

L’acte inaugural va comptar amb la presència del conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i de la rectora de la UAB, Margarita Arboix. També hi van assistir Josep Maria Forcada, Administrador de Torn de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Enric Argelagués, president de la Fundació de Gestió Sanitària del mateix l’Hospital; i Albert Salazar, president del Patronat de l’Escola Universitària d’Infermeria de Sant Pau i director gerent de l’Hospital.

Les obres s’han centrat en el reforç estructural de l’edifici, l’adequació funcional i el redisseny dels interiors, la renovació completa de les instal·lacions i la posada en marxa d'una xarxa d’energia geotèrmica. A més, s’ha adequat l’edifici a les actuals normes contra incendis i de seguretat, dotant-lo de noves sortides d’evacuació.

El cost d’aquesta actuació ha estat de 5,8 M €. El finançament ha anat a càrrec a la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. També preveu una subvenció de 320.720 € del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, un fons FEDER de 318.900 € i un crèdit de l’IDAE per a la geotèrmia de 1,14 M €.

Enrere 13/10/2016

Inauguració del Campus Sant Pau