Enrere 15/01/2019

Finançament del nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

La regidora del districte d’Horta-Guinardó de l’Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, i el director gerent de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Jordi Bachs, han signat un conveni per finançar, amb 300 mil euros provinents de l’ingrés per l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, un tram de l’obra del nou vial per a vianants que travessarà l’interior del recinte de Sant Pau. La resta de les obres seran finançades per la Fundació, fins al total de gairebé 1 M €.

Gràcies a aquest vial, Sant Pau serà un espai més permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Cartagena i Sant Quintí quedaran units per aquest nou passeig per a vianants.

Aquesta actuació, impulsada per la Fundació Privada, forma part del Pla Director del Recinte de Sant Pau i s’executarà per fases. Està previst que les primeres obres comencin aquesta primavera i es concentraran en l’obertura del tram nord-oest del vial, a la cruïlla del carrer Cartagena amb Llorens i Barba.

Aquesta primera actuació permetrà que els vehicles que actualment accedeixen a la Fundació Puigvert a través del recinte de Sant Pau ho puguin fer de forma més directa i no hagin de travessar el recinte, tot reduint el trànsit rodat a la zona.

Enrere 15/01/2019

Finançament del nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí