Enrere 09/05/2019

Èxit de participació a la jornada ‘Entre Nosaltres’

El Recinte Modernista va acollir, el passat 4 de maig, la 3a Jornada Participativa sobre Qualitat de Vida i Càncer de Mama ‘Entre Nosaltres’. Organitzada per l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, amb la col·laboració de l’Institut de Recerca i l’Hospital del Mar, la trobada s’ha convertit en una ocasió única per divulgar, debatre i dialogar sobre la repercussió personal i social del càncer de mama.

L’objectiu general d’’Entre Nosaltres’ és promocionar activitats que puguin retornar la qualitat de vida a les pacients que han patit aquesta malaltia, i recaptar fons destinats a desenvolupar la segona part d’un estudi que va iniciar l’any 2015 l’Institut de Recerca de Sant Pau per analitzar l’impacte socioeconòmic del càncer de mama. Cirurgians plàstics, oncòlegs, epidemiòlegs, investigadors i personal d’infermeria especialitzada van dirigir, durant tot el dia, tallers, xerrades i conferències sobre diversos aspectes relacionats amb la malaltia. El programa de la jornada va completar-se amb diverses activitats lúdiques i esportives.

La Fundació Privada dona suport a aquesta jornada cedint diversos espais del Recinte Modernista com a part del seu Pla d’acció social.

Enrere 09/05/2019

Èxit de participació a la jornada ‘Entre Nosaltres’