Enrere 04/02/2019

Entrada gratuïta al Recinte Modernista per a infants i joves en risc d’exclusió

La Fundació promourà l’accés gratuït al Recinte Modernista d’infants i joves en risc d’exclusió social. Gràcies a un nou acord subscrit entre Sant Pau i la Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (FEDAIA), els menors en situació de vulnerabilitat que participen dels programes d’aquestes associacions podran gaudir de franc de les visites lliures al major espai modernista de Barcelona.

L’acord farà que també es puguin beneficiar de la gratuïtat les famílies que tenen infants i joves en règim d’acollida i que formen part de les activitats de FEDAIA.

Amb aquesta iniciativa, Sant Pau referma el seu compromís amb el valor educatiu del patrimoni cultural i l’aposta per un model turístic responsable en termes mediambientals, socials i comunitaris.

Enrere 04/02/2019

Entrada gratuïta al Recinte Modernista per a infants i joves en risc d’exclusió