Enrere 01/07/2015

El Recinte Modernista acull la campanya ‘Aquest estiu et mereixes un monument’

Sant Pau és un dels quatre monuments de Barcelona que participen a la campanya de donació de sang "Aquest estiu et mereixes un monument".

Amb aquesta iniciativa, que tindrà lloc el 9 de juliolde 10 a 20 h, el Banc de Sang i Teixits vol reconèixer la contribució de les persones donants, que podran visitar el Recinte Modernista després de fer la seva donació al Pavelló de Santa Apol•lònia. Abans, però, caldrà registrar-se visitant el web www.donarsang.gencat.cat.

La Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau dóna suport a l’activitat del Banc de Sang i Teixits acollint aquesta iniciativa, que ha de servir per contrarestar la disminució de donacions que es registra cada estiu, a conseqüència del canvi d’hàbits de la població. En concret, els mesos de vacances es produeix una davallada del 30% respecte de les donacions fetes durant la resta de l’any.

A Catalunya, cada dia calen 1.000 donacions per atendre les necessitats dels malalts.

Enrere 01/07/2015

El Recinte Modernista acull la campanya ‘Aquest estiu et mereixes un monument’