Enrere 12/04/2019

El nou edifici de Recerca, bona pràctica pel compliment d’objectius de l’Agenda 2030

Les noves instal·lacions de l’Institut de Recerca de l’Hospital han estat seleccionades per la Xarxa Espanyola del Pacte Mundial com a exemple en el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible previstos a l’Agenda 2030 de Nacions Unides. El nou edifici, promogut per la Fundació, ha estat reconegut pels criteris de sostenibilitat que s’han aplicat tant en la seva construcció com en el disseny de l’activitat diària. Això contribueix a una gestió sostenible de recursos, energia i aigua.

Entre altres qüestions, es reconeix com a bona pràctica la tria de materials constructius realitzada, que a banda de ser reciclables permetran reduir la despesa de manteniment, els sistemes d’il·luminació d’alta eficiència amb què compta l’edifici i les actuacions que han millorat la integració paisatgística de l’immoble, com la coberta vegetal.

La Xarxa Espanyola del Pacte Mundial també ha volgut destacar que el nou edifici permeti aglutinar recursos humans i materials dedicats a la recerca i contribueixi a millorar la contínua relació dels professionals de la investigació amb el personal assistencial i els pacients.