Enrere 25/04/2017

Donació del fons documental del Dr. Manuel Carreras

El passat divendres, 21 d'abril, va tenir lloc l'acte de signatura a favor de la Fundació Privada de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de l'acord de donació del fons documental del Dr. Manuel Carreras Padrós, facultatiu que va pertànyer al Servei de Ginecologia i Obstetrícia del nostre hospital de 1973 a 1976.

Aquest fons, recollit pel Dr. Carreras fruit del seu afany investigador, està constituït majoritàriament per un conjunt documental de gran interès sobre la història de l’antic Hospital de la Santa Creu, del Teatre de la Santa Creu (després, Teatre Principal de Barcelona), i de la història dels teatres de Barcelona en general, així com objectes antics relacionats amb la pràctica mèdica, exposats actualment a l’espai expositiu del Pavelló de Sant Salvador.

Tots els objectes i documents que conformen aquest importat fons s'han incorporat a l'Arxiu Històric de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.