Enrere 26/04/2020

Donació de mascaretes i ordinadors portàtils a l’Hospital

La Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha gestionat la donació de 100.000 mascaretes quirúrgiques provinents de l’empresa Lucta, 95.000 de les quals s’han destinat al personal sanitari de l’Hospital. Les 5.000 unitats restants s’han donat al Centre Kàlida Sant Pau, especialitzat en l’abordatge psicosocial del càncer.

L'Hospital també ha rebut 25 ordinadors portàtils que ajudaran a millorar la connectivitat dels espais assistencials que s’han habilitat com a resposta a la Covid-19 i facilitaran la feina dels facultatius i personal d’infermeria.

La gestió d’aportacions i donacions forma part de les diferents accions que la Fundació ha prioritzat en l’actual context d’emergència sanitària. En aquest sentit, la Fundació agraeix la generositat de l’empresa Lucta i de les diverses donacions anònimes que han dipositat la seva confiança en el nostre Hospital per lluitar contra aquesta pandèmia.

Enrere 26/04/2020

Donació de mascaretes i ordinadors portàtils a l’Hospital