Enrere 12/04/2017

Col·locació de la primera pedra del centre Kàlida Sant Pau

Sant Pau comptarà amb un nou espai dedicat a la millora de la qualitat de vida de les persones amb càncer i els seus familiars. Aquest és l’objectiu del centre Kàlida Sant Pau, que estarà situat davant de l’Hospital, a pocs metres del Servei d’Oncologia.

Es tracta d’un espai dissenyat per Benedetta Tagliabue on els malalts trobaran suport pràctic i social de manera oberta i gratuïta, i que complementarà el tractament mèdic dels pacients. A Kàlida els malalts i acompanyants hi trobaran un equip de professionals, infermeres, psicòlegs, assistents socials i terapeutes que els atendran sense haver de sol·licitar cita prèvia.

La Fundació Nous Cims i la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, amb la col·laboració de la Fundació de Gestió Sanitària de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, són els impulsors d’aquest projecte que forma part de la xarxa global de centres Maggie’s. La Fundació Privada, en compliment dels seus fins fundacionals, impulsa aquest nou projecte en el marc del seu Programa d’Acció Social i Recerca.

L’acte de col·locació de la primera pedra del nou edifici, que va tenir lloc el passat dijous 6 d’abril, va comptar amb la presència de Germán Castejón, President de la Fundació Kàlida; Ricard Fernàndez, Administrador de Torn de la Fundació Privada de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Enric Argelagués, president de la Fundació de Gestió Sanitària del mateix l’Hospital; Benedetta Taguilabue, directora d’EMBT i autora del projecte arquitectònic; i Sarah Beard, responsable de Desenvolupament Empresarial de Maggie’s.