Enrere 05/07/2018

Col·laboració amb les activitats del futur Centre Kàlida Sant Pau

La Fundació Privada ha donat suport als actes amb què la Fundació Kàlida ha volgut donar a conèixer les activitats que desenvoluparà el seu futur centre a Sant Pau, un innovador espai de tractament psicosocial del càncer que s’està construint al costat de l’Hospital, gràcies a l’impuls de la mateixa Fundació Privada i de la Fundació Nous Cims.

Aprofitant la jornada d’entrada gratuïta del primer diumenge de juliol, el Recinte Modernista va organitzar alguns dels tallers terapèutics que Kàlida acollirà a les seves noves instal·lacions: ioga, mindfulness i activitats artístiques com mandales i decoració de tasses ceràmiques.

El projecte del Centre Kàlida Sant Pau també es va presentar en un acte institucional que va tenir lloc el 3 de juliol a la sala Francesc Cambó del Pavelló de l’Administració. A través de diferents ponències, l’equip impulsor del centre i l’arquitecta Benedetta Tagliabue, responsable del disseny de l’edifici, van explicar quin impacte esperen que tinguin els espais del nou centre en el procés terapèutic dels pacients i el benestar dels seus familiars.