Enrere 04/06/2015

Col·laboració amb la 1a Jornada Qualitat de Vida i Càncer de Mama

La Fundació Privada col·labora amb la 1a Jornada Participativa Qualitat de Vida i Càncer de Mama que ha organitzat l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, i que tindrà lloc el proper dissabte 6 de juny al Recinte Modernista.

La trobada, que és pionera a l’Estat espanyol, té, a més, l’objectiu de recaptar fons per iniciar la recerca en aquest camp a l’Institut de Recerca de l’Hospital.

De 10 a 19 h, l’entrada al conjunt arquitectònic serà gratuïta per incentivar la participació de la ciutadania en les diferents activitats divulgatives i lúdiques programades.

El Pavelló de l’Administració i els jardins del Recinte Modernista acolliran el gruix d’actes. A l’edifici principal del conjunt s’organitzaran col·loquis que abordaran la malaltia des d’un punt de vista divulgatiu: els tractaments que s’apliquen en l’actualitat, la gestió emocional d’aquesta afecció, els seus efectes col•laterals, l’impacte social que genera, la conciliació amb la vida laboral... També hi ha previstos tallers d’estètica oncològica i nutrició, entre altres matèries.

La 1a Jornada Participativa Qualitat de Vida i Càncer de Mama també tindrà una important vessant artística i lúdica. En diferents espais del Recinte Modernista s’instal·laran exposicions fotogràfiques, escultures i projeccions audiovisuals. A més, els jardins acolliran classes de ioga i feet walking, actuacions dels Castellers i els Gegants de la Sagrada Família, una ballada de swing organitzada per BCN Swing i un concert de Gòspel Gràcia, que clourà la diada.

Enrere 04/06/2015

Col·laboració amb la 1a Jornada Qualitat de Vida i Càncer de Mama