Enrere 04/10/2019

Bona pràctica de divulgació dels ODS

La jornada ciutadana que organtiza la Fundació Privada al Recinte Modernista durant la Setmana Europea del Desenvolupament Sostenible ha estat seleccionada com a bona pràctica pel Pacte Mundial de Nacions Unides, la major estratègia de responsabilitat social corporativa. L'impuls d'activitats al voltant d'Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) com el consum responsable i el turisme sostenible, així com la implicació de diverses organitzacions que treballen les prioritats de l'Agenda 2030, han estat alguns dels factors més ben valorats.

En total, més de 4.000 persones van gaudir de les diverses activitats fetes durant la jornada, una programació realitzada en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, el Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de la Generalitat i diferents organitzacions residents.

Enrere 04/10/2019

Bona pràctica de divulgació dels ODS