Enrere 02/11/2018

Barcelona Health Hub instal·la a Sant Pau un centre de salut digital

L’Associació Barcelona Health Hub ha instal·lat al Pavelló de Sant Manuel la seu d’un nou centre de salut digital en què confluiran empreses i startups del sector. La presentació va tenir lloc el passat 31 d’octubre, i va comptar amb la presència d’algunes de les companyies que participaran al projecte, entre les quals es troben Mediktor, Psius, Social Diabetes, IOMED, MedTep, BITAC, ELMA i Community of Insurance. Totes elles tenen com a denominador comú el disseny d’aplicacions, plataformes i solucions tecnològiques aplicades a la salut, tant des del punt de vista dels professionals com dels pacients.

El Barcelona Health Hub busca el suport de grans organitzacions del sector per connectar startups amb grans empreses de la indústria farmacèutica, asseguradores i altres organitzacions de noves tecnologies de l’àmbit sanitari. L’objectiu final és unir emprenedores i grans companyies per transferir innovació puntera a la indústria sanitària.

En una fase inicial, el Pavelló de Sant Manuel acollirà un primer grup de 15 empreses, que ocuparan un espai de 1.300 metres quadrats que s’anirà ampliant progressivament.