Enrere 17/09/2019

3a Masterclass solidària de Zumba per a la investigació de l’Alzheimer

Seguir avançant en la investigació de l’Alzheimer. Amb aquest objectiu, el passat diumenge 15 de setembre, el Recinte Modernista va acollir la tercera edició de la Masterclass solidària de Zumba D-Move que organitza la Unitat de Memòria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau amb el suport de la Fundació Privada i la Fundació DiR.

Prop de 300 persones van gaudir de l’activitat als jardins modernistes de l’antic Hospital. La recaptació provinent de les seves inscripcions i les aportacions realitzades durant la jornada seran destinades a les diverses línies de recerca que desenvolupa actualment la Unitat de Memòria de Sant Pau.

Aquest equip de l'Hospital és líder a nivell nacional i internacional en el tractament i la investigació de l'Alzheimer i altres malalties neurodegeneratives. Està formada per neuròlegs, neuropsicòlegs, biòlegs, enginyers, tècnics de laboratori i infermeres. Aquest caràcter multidisciplinar permet una atenció integral del pacient i facilita la realització  d’una investigació biomèdica d'excel·lència mitjançant els grups de recerca associats.

Enrere 17/09/2019

3a Masterclass solidària de Zumba per a la investigació de l’Alzheimer