Enrere 17/09/2018

2a edició de la Masterclass solidària de Zumba

Diumenge 16 de setembre, la Unitat de Memòria de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, amb el suport de la Fundació Privada i la Fundació DiR, va organitzar la segona edició de la Masterclass de Zumba D-Move a favor de l’Alzheimer.

La recaptació de les inscripcions i de les diferents aportacions recollides en aquesta Masterclass solidària de Zumba, que va tenir lloc als jardins del Recinte Modernista, es destinarà a la investigació d’Alzheimer que duu a terme la Unitat de Memòria de Sant Pau.

La Unitat de Memòria de l’Hospital de Sant Pau està formada per un equip de neuròlegs, neuropsicòlegs, biòlegs, enginyers, tècnics de laboratori i infermeres. Aquesta estructura multidisciplinària permet atendre els pacients d'una manera integral i realitzar investigació biomèdica d'excel·lència mitjançant els grups de recerca associats. En els darrers anys la Unitat de Memòria s'ha posicionat com un equip líder a nivell nacional i internacional en el tractament i la investigació d'Alzheimer i altres malalties neurodegeneratives.