Enrere 10/07/2015

143 donacions de sang durant la campanya ‘Et mereixes un monument’

Un total de 143 persones van participar el passat 9 de juliol en la campanya de donació de sang ‘Et mereixes un monument’ al Recinte Modernista de Sant Pau.

Durant tota la jornada, les persones que van passar pel punt de donació ubicat al Pavelló de Santa Apol•lònia i pel Banc de Sang de l’Hospital van poder visitar el Recinte Modernista després de realitzar la seva donació.

D’aquesta manera, la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau va voler sumar-se a la campanya d’estiu amb què el Banc de Sang i Teixits vol incentivar les donacions durant els mesos de vacances, utilitzant diversos monuments de Barcelona com a reclam.

La iniciativa es repetirà, respectivament, els dies 15 i 21 de juliol al Palau de la Música i a la Biblioteca de Catalunya, antiga seu de l’Hospital de la Santa Creu. La inscripció per participar-hi segueix oberta al web del BST.

Enrere 10/07/2015

143 donacions de sang durant la campanya ‘Et mereixes un monument’