• 15/01/2019

Finançament del nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

La regidora del districte d’Horta-Guinardó de l’Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, i el director gerent de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Jordi Bachs, han signat un conveni per finançar, amb 300 mil euros provinents de l’ingrés per l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, un tram de l’obra del nou vial per a vianants que travessarà l’interior del recinte de Sant Pau. La resta de les obres seran finançades per la Fundació, fins al total de gairebé 1 M €.

Gràcies a aquest vial, Sant Pau serà un espai més permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Cartagena i Sant Quintí quedaran units per aquest nou passeig per a vianants.

• 15/11/2018

S’inaugura el nou edifici de Recerca

El president de la Generalitat, Joaquim Torra, ha inaugurat avui, 15 de novembre de 2018, el nou edifici de l’Institut de Recerca de Sant Pau. A l’acte han assist l’administrador de torn de la Molt Il·lustre Administració, Mn. Josep Maria Turull; el president del Patronat de l'Institut de Recerca, Enric Argelagués; el director científic del centre, Jaume Kulisevsky; la rectora de la UAB, Margarita Arboix; i diversos representants del personal assistencial, investigador i de serveis.

• 05/11/2018

Barcelona Health Hub instal·la a Sant Pau un centre de salut digital

L’Associació Barcelona Health Hub ha instal·lat al Pavelló de Sant Manuel la seu d’un nou centre de salut digital en què confluiran empreses i startups del sector. La presentació va tenir lloc el passat 31 d’octubre, i va comptar amb la presència d’algunes de les companyies que participaran al projecte, entre les quals es troben Mediktor, Psius, Social Diabetes, IOMED, MedTep, BITAC, ELMA i Community of Insurance. Totes elles tenen com a denominador comú el disseny d’aplicacions, plataformes i solucions tecnològiques aplicades a la salut, tant des del punt de vista dels professionals com dels pacients.

Pàgines