• 19/10/2017

En línia els primers fons digitalitzats de l’Arxiu Històric

Des d’avui mateix es poden consultar en línia les digitalitzacions de tres dels conjunts documentals més importants d’entre els que custodia l’Arxiu Històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Es tracta de les sèries de Privilegis reials, documents papals i particulars (1219-1923) i d’Expòsits i dides (1407-1861); així com del subfons de la Casa del teatre (1526-1981), imprescindible per a l’estudi de les arts escèniques a Catalunya.

La plataforma de difusió d’aquests fons està basada en estàndards internacionals. A més de les digitalitzacions, també proporciona descripcions completes de la documentació (més de 52.000 pàgines), així com la possibilitat de fer-hi cerques.

• 29/09/2017

Suport al projecte Stop&Go

Amb el suport de la Fundació Privada en forma d’una aportació de 12.000 €, la Unitat de Conductes Addictives de l’Hospital de Sant Pau engega Stop&Go, un projecte d’intervenció assistencial i d’investigació enfocat a la promoció de l’activitat física i de l’estil de vida saludable.

Stop&Go neix de la necessitat de donar pautes, eines i habilitats perquè les persones que passen per la Unitat de Conductes Addictives les incorporin al seu estil de vida com a complement a la seva desintoxicació durant la seva estada i perquè després de l’alta mèdica els ajudin a mantenir l’abstinència.

• 04/09/2017

Masterclass de Zumba a favor de l’Alzheimer

El passat diumenge 3 de setembre, coincidint amb una jornada d’entrada gratuïta al Recinte Modernista, l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau hi va organitzar una Masterclass de Zumba D-Move. La recaptació de les inscripcions i de les diferents aportacions recollides al llarg de la jornada es destinarà a la investigació d’Alzheimer que porta a terme la Unitat de Memòria de l’Hospital. Aquesta iniciativa va comptar amb el suport de la Fundació Privada i la Fundació DiR.

Pàgines