• 11/07/2018

La butlla fundacional de l’Hospital de la Santa Creu ha tornat a l’Arxiu Històric

Des del passat 14 de juny, la butlla fundacional de l’antic Hospital de la Santa Creu es troba dipositada a l’Arxiu Històric de l’Hospital, després de gairebé quaranta anys a l’Arxiu Capitular de Barcelona, on fou traslladada per a restaurar-la i promoure’n l’estudi.

• 05/07/2018

Col·laboració amb les activitats del futur Centre Kàlida Sant Pau

La Fundació Privada ha donat suport als actes amb què la Fundació Kàlida ha volgut donar a conèixer les activitats que desenvoluparà el seu futur centre a Sant Pau, un innovador espai de tractament psicosocial del càncer que s’està construint al costat de l’Hospital, gràcies a l’impuls de la mateixa Fundació Privada i de la Fundació Nous Cims.

Aprofitant la jornada d’entrada gratuïta del primer diumenge de juliol, el Recinte Modernista va organitzar alguns dels tallers terapèutics que Kàlida acollirà a les seves noves instal·lacions: ioga, mindfulness i activitats artístiques com mandales i decoració de tasses ceràmiques.

• 01/06/2018

Nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

Sant Pau serà un espai permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Sant Quintí i Cartagena quedaran units per un vial de vianants que travessarà el recinte de l’Hospital. Això farà que els veïns i veïnes no es vegin obligats a encerclar els límits de Sant Pau per desplaçar-se d’un extrem a l’altre del Guinardó.

L’actuació forma part del Pla Director del Recinte de Sant Pau i s’executarà per fases. Les primeres obres començaran a principis del 2019 i corresponen a l’obertura del tram nord del vial, a la cruïlla del carrer Cartagena amb Llorens i Barba, just per sobre de la Fundació Puigvert.

Pàgines