• 25/02/2019

Referents en responsabilitat social corporativa

La Fundació Privada ha estat inclosa al directori RSCat com a bona pràctica pel que fa a l’aplicació de la responsabilitat social corporativa en la seva activitat. Aquest projecte, que geolocalitza sobre un mapa les institucions referents en RSC a Catalunya, ha estat desenvolupat per la Comissió de Responsabilitat Social, un ens del Consell de Relacions Laborals de Catalunya que promou la incorporació de la RSC a empreses, organitzacions i administracions catalanes.

La Fundació ha destacat per la inversió realitzada en el Programa d’acció social i recerca, així com pels diferents projectes que es porten a terme per donar suport a l’assistència i la docència. A més, es fa especial menció del Codi de Bon Govern de la institució, segons el qual el respecte per l’ètica i les lleis ha d’inspirar l’activitat de totes les persones que formen part de la Fundació.

• 04/02/2019

Entrada gratuïta al Recinte Modernista per a infants i joves en risc d’exclusió

La Fundació promourà l’accés gratuït al Recinte Modernista d’infants i joves en risc d’exclusió social. Gràcies a un nou acord subscrit entre Sant Pau i la Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (FEDAIA), els menors en situació de vulnerabilitat que participen dels programes d’aquestes associacions podran gaudir de franc de les visites lliures al major espai modernista de Barcelona.

L’acord farà que també es puguin beneficiar de la gratuïtat les famílies que tenen infants i joves en règim d’acollida i que formen part de les activitats de FEDAIA.

Amb aquesta iniciativa, Sant Pau referma el seu compromís amb el valor educatiu del patrimoni cultural i l’aposta per un model turístic responsable en termes mediambientals, socials i comunitaris.

• 15/01/2019

Finançament del nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

La regidora del districte d’Horta-Guinardó de l’Ajuntament de Barcelona, Mercedes Vidal, i el director gerent de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Jordi Bachs, han signat un conveni per finançar, amb 300 mil euros provinents de l’ingrés per l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, un tram de l’obra del nou vial per a vianants que travessarà l’interior del recinte de Sant Pau. La resta de les obres seran finançades per la Fundació, fins al total de gairebé 1 M €.

Gràcies a aquest vial, Sant Pau serà un espai més permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Cartagena i Sant Quintí quedaran units per aquest nou passeig per a vianants.

Pàgines