• 25/04/2017

Donació del fons documental del Dr. Manuel Carreras

El passat divendres, 21 d'abril, va tenir lloc l'acte de signatura a favor de la Fundació Privada de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de l'acord de donació del fons documental del Dr. Manuel Carreras Padrós, facultatiu que va pertànyer al Servei de Ginecologia i Obstetrícia del nostre hospital de 1973 a 1976.

Aquest fons, recollit pel Dr. Carreras fruit del seu afany investigador, està constituït majoritàriament per un conjunt documental de gran interès sobre la història de l’antic Hospital de la Santa Creu, del Teatre de la Santa Creu (després, Teatre Principal de Barcelona), i de la història dels teatres de Barcelona en general, així com objectes antics relacionats amb la pràctica mèdica, exposats actualment a l’espai expositiu del Pavelló de Sant Salvador.

• 12/04/2017

Col·locació de la primera pedra del centre Kàlida Sant Pau

Sant Pau comptarà amb un nou espai dedicat a la millora de la qualitat de vida de les persones amb càncer i els seus familiars. Aquest és l’objectiu del centre Kàlida Sant Pau, que estarà situat davant de l’Hospital, a pocs metres del Servei d’Oncologia.

Es tracta d’un espai dissenyat per Benedetta Tagliabue on els malalts trobaran suport pràctic i social de manera oberta i gratuïta, i que complementarà el tractament mèdic dels pacients. A Kàlida els malalts i acompanyants hi trobaran un equip de professionals, infermeres, psicòlegs, assistents socials i terapeutes que els atendran sense haver de sol·licitar cita prèvia.

• 22/03/2017

29a Cursa Científica de Sant Pau

La campiona paralímpica Elena Congost i l’atleta olímpic Reyes Estévez han estat els encarregats de donar el tret de sortida a la 29a edició de la Cursa Científica de Sant Pau, que va celebrar-se el passat 28 de març.

Aquesta competició esportiva, que va transcórrer una vegada més pel Recinte Modernista, està organitzada pel Servei de Cardiologia de l’Hospital amb el suport de la Fundació DIR, la Fundació Cors Units i la Fundació Privada

Els objectius de la Cursa Científica de l’Hospital de Sant Pau són aprofundir en el coneixement dels efectes de l’esport sobre la salut i conscienciar a la ciutadania sobre la necessitat de fer exercici.

Pàgines