• 15/05/2018

Noves cobertes verdes als edificis del carrer de Sant Quintí

Com a resultat d'una iniciativa impulsada per la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el nou edifici de l’Institut de Recerca i l’espai situat davant de la façana de l’Hospital del carrer Sant Quintí disposaran de cobertes enjardinades.

La nova coberta verda de l’Hospital, d'on destacaran l’heura, el gessamí estrella, les acàcies i altres plantes baixes i perennes, donarà continuïtat a la vegetació que existeix des l’any 2009 a prop de l’entrada principal. En canvi, la coberta de l'Institut de Recerca s’adaptarà a l’arquitectura pròpia de l’edifici, amb diversos nivells, badalots i una pèrgola, i s'hi plantaran espècies vegetals adaptades a la diferent incidència solar i que floreixin durant bona part de l’any.

• 24/04/2018

Jornada participativa “Entre mares”

La Fundació Privada ha donat suport a la primera jornada participativa “Entre Mares”, que va tenir lloc al Recinte Modernista de Sant Pau el passat dissabte 21 d’abril. Més de 600 persones van participar en els diferents col·loquis, xerrades i activitats que es van programar amb l’objectiu d’informar, orientar i reunir a totes les dones que són o volen ser mares.

En aquesta jornada, organitzada per l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i el seu Institut de Recerca, es va posar en comú tot allò que envolta la maternitat: des de la gestació, el part, el postpart, la lactància, i tots aquells aspectes assistencials i emocionals sobre aquesta etapa de la vida.

• 19/03/2018

30 anys de la Cursa Científica de Sant Pau

El passat dissabte 17 de març, la 30a edició de la Cursa Científica de Sant Pau, organitzada pel Servei de Cardiologia de l’Hospital amb el suport de la Fundació DIR, la Fundació Cors Units i la Fundació Privada, va tornar a transcórrer pel Recinte Modernista. El tret de sortida el va donar Beatriz Pascual, atleta catalana especialitzada en marxa atlètica.

Pàgines