• 05/07/2018

Col·laboració amb les activitats del futur Centre Kàlida Sant Pau

La Fundació Privada ha donat suport als actes amb què la Fundació Kàlida ha volgut donar a conèixer les activitats que desenvoluparà el seu futur centre a Sant Pau, un innovador espai de tractament psicosocial del càncer que s’està construint al costat de l’Hospital, gràcies a l’impuls de la mateixa Fundació Privada i de la Fundació Nous Cims.

Aprofitant la jornada d’entrada gratuïta del primer diumenge de juliol, el Recinte Modernista va organitzar alguns dels tallers terapèutics que Kàlida acollirà a les seves noves instal·lacions: ioga, mindfulness i activitats artístiques com mandales i decoració de tasses ceràmiques.

• 01/06/2018

Nou vial de vianants entre Cartagena i Sant Quintí

Sant Pau serà un espai permeable i facilitador de la circulació del veïnat. Els carrers de Sant Quintí i Cartagena quedaran units per un vial de vianants que travessarà el recinte de l’Hospital. Això farà que els veïns i veïnes no es vegin obligats a encerclar els límits de Sant Pau per desplaçar-se d’un extrem a l’altre del Guinardó.

L’actuació forma part del Pla Director del Recinte de Sant Pau i s’executarà per fases. Les primeres obres començaran aquesta tardor i es concentraran en l’obertura del tram nord del vial, a la cruïlla del carrer Cartagena amb Llorens i Barba, just per sobre de la Fundació Puigvert.

• 15/05/2018

Noves cobertes verdes als edificis del carrer de Sant Quintí

Com a resultat d'una iniciativa impulsada per la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el nou edifici de l’Institut de Recerca i l’espai situat davant de la façana de l’Hospital del carrer Sant Quintí disposaran de cobertes enjardinades.

La nova coberta verda de l’Hospital, d'on destacaran l’heura, el gessamí estrella, les acàcies i altres plantes baixes i perennes, donarà continuïtat a la vegetació que existeix des l’any 2009 a prop de l’entrada principal. En canvi, la coberta de l'Institut de Recerca s’adaptarà a l’arquitectura pròpia de l’edifici, amb diversos nivells, badalots i una pèrgola, i s'hi plantaran espècies vegetals adaptades a la diferent incidència solar i que floreixin durant bona part de l’any.

Pàgines